czwartek, 23 sierpnia 2012

Jogurtowy deser z wafalkami, kiwi i mango

Kiedy lodówka świeci pustkami, a w puszcze ze słodyczami widać jedynie dno, dobrze mieć w domu zestaw kilku produktów z których można wyczarować bajecznie kolorowy i smaczny deser. Wystarczy wafelek, jogurt naturalny i owoce. Ten trójkolorowy deser powstał w oka mgnieniu, ku uciesze kubków smakowych moich chłopaków ;)



Składniki:
300 ml gęstego naturalnego jogurtu (np. greckiego)
2 łyżeczki cukru pudru
1 dojrzałe mango
2 dojrzałe kiwi
1 wafelek xxl o smaku toffi
1 wafelek xxl o smaku kokosowym 
kilka malin (opcjonalnie do dekoracji)




Mango obrać i usunąć pestkę. Zmiksować na pure. Kiwi obrać i również zmiksować. Jogurt dosłodzić cukrem pudrem. Wafelki pokruszyć na mniejsze kawałki. W szklankach lub pucharkach układać warstwami: wafelki, jogurt, wafelki, mus z kiwi, jogurt, mus z mango. Udekorować plasterkami kiwi, wafelkami i malinami. Smacznego! 


5 komentarzy:

  1. ja lubię wafelki w budyniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusia wafelków w budyniu jeszcze nie próbowałam :) Czas to nadrobić :)

      Usuń
  2. mmmm wygląda smakowicie ;) ja poproszę taki pucharek na podwieczorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak widać nawet jak w domu nic nie ma można wyczarować takie pyszne, kolorowe, słodkie cudo!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...