poniedziałek, 25 marca 2013

Cud, miód, malina...Miodowe muffinki z konfiturą malinową i różowym lukrem

Jakiś czas temu zostałam wytypowana do przygotowania przepisu z użyciem produktów firmy Premium Rosa. Produkty tej firmy znam i bardzo lubię. Cenię sobie ich jakość i wyśmienity smak. Syropy, wyciągi i konfitury znam bardzo dobrze, ale po raz pierwszy miałam przyjemność skosztowania miodu akacjowego. Przyznam, że urzekł mnie swym smakiem...W przesyłce od Premium Rosa znalazłam kilka świetnych produktów: konfiturę z malin, miód akacjowy, syrop malinowy, syrop z czarnego bzu oraz kwas chlebowy. Trzy z tych produktów wykorzystałam dzisiaj do przygotowania przepysznych muffin miodowych z konfiturą malinową i różowym lukrem...Przepis był moją całkowitą improwizacją, a produkty Premium Rose świetnie sprawdziły się w tym słodkim wypieku. Polecam! Zachęcam do odwiedzenia strony Premium Rosa (KLIK) oraz profilu na Facebooku:https://www.facebook.com/PremiumRosa :)


Składniki:
Suche:
225 g mąki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 szczypta soli morskiej
70 g cukru trzcinowego 
2 łyżeczki cukru waniliowego
Mokre: 
1 duże jajko
3 łyżki miodu akacjowego Premium Rosa
125 ml mleka 3,2%
80 ml oleju
Dodatkowo:
12 łyżeczek konfitury z malin Premium Rosa
Lukier:
100 g cukru pudru
2 łyżki syropu malinowego Premium Rosa
2 łyżki soku z cytryny



Mąkę z proszkiem do pieczenia przesiać. Dodać cukier, sól i cukier waniliowy. Wymieszać. W drugiej misce roztrzepać składniki mokre. Składniki suche dodać do mokrych i wymieszać do połączenia. Blachę na muffinki wyłożyć papilotkami. Nakładać po łyżce ciasta, po łyżeczce konfitury malinowej oraz ponownie po łyżce ciasta. Muffinki wstawić do nagrzanego do 180 stopni piekarnika i piec około 20 minut (dolna grzałka) do suchego patyczka. Upieczone muffinki wyjąć z formy i pozostawić na kratce do wystudzenia. Cukier puder utrzeć z syropem malinowym i sokiem z cytryny. Wystudzone muffinki polać lukrem. Smacznego!

Produkty Premium Rosa, które wykorzystałam w przepisie: 



8 komentarzy:

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...