piątek, 29 czerwca 2012

Chipsy z jabłek i gruszek

Uwielbiam owoce w wersji suszonej. Suszone śliwki czy morele zawsze staram się mieć w szafce. Dodaję je do owsianki lub podjadam, kiedy najdzie mnie ochota na coś słodkiego. Mój synek bardziej przepada za owocowymi chipsami z jabłka i gruszki. Ja też mogłabym jeść je bez końca, więc dziś postanowiłam, że ususzę większą porcję, w sam raz na zdrowy deser...Jeśli lubicie tego typu przekąski może zasmakują Wam także chipsy warzywne.


Składniki:
2 duże jabłka
2 gruszki
1/2 łyżeczki cynamonu
1/2 łyżeczki cukru z prawdziwą wanilią



Owoce umyć i osuszyć. Z owoców wyciąć ogryzki. Jabłka i gruszki pokroić na cienkie około 2 mm plasterki. Plasterki posypać cynamonem i cukrem. Ułożyć w suszarce do grzybów i warzyw lub w piekarniku na papierze do pieczenia i suszyć w temp. 50 stopni do uzyskania pożądanej chrupkości. Gotowe chipsy przechowywać w szczelnym, suchym pojemniku. Smacznego! 

1 komentarz:

  1. Czasem takie kupuję ale teraz napewno zrobię samodzielnie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...