czwartek, 17 lipca 2014

Pasta z bobu z ziołami

Pyszna, kremowa i bajecznie zielona pasta z bobu to idealny dodatek do świeżego pieczywa. Taka pasta, jest nie tylko zdrowa, ale także pożywna. Najlepiej smakuje podana z pomidorem i szczypiorkiem. 


Składniki:
300 g ugotowanego, obranego bobu
4 łyżki oleju rzepakowego
1 ząbek czosnku
1 łyżka soku z cytryny
1 łyżka posiekanego tymianku
1 łyżka posiekanej bazylii
sól morska (do smaku)
świeżo zmielony czarny pieprz (do smaku)


Do bobu dodać olej, sok z cytryny, przeciśnięty przez praskę czosnek, posiekane zioła i zmiksować wszystkie składniki za pomocą blendera na gładką pastę. Doprawić do smaku solą i pieprzem. Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Wygląda zdrowo i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bób! Ostatnio robiłam placuszki, teraz też przyjdzie czas na pastę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również należe do fanów bobu :)
    chętnie skorzystam z przepisu-wygląda bosko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham bób, właśnie zajadam i zmarałam toooo. mogłam trochę przeznaczyć na pastę, ech;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajowa! musze ją zrobić:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...