niedziela, 27 stycznia 2013

KONKURS na 1. urodziny bloga

Jak ten czas leci....W piątek minął rok od ukazania się pierwszego wpisu na blogu. Właściwie nie wiem czemu nie podjęłam decyzji o prowadzeniu bloga wcześnie, gotuję przecież od 8 lat...Ten ostatni rok był jednak najbardziej intensywny. Wiele się nauczyłam i zrozumiałam, że warto dzielić się z innymi tym, co się kocha. Przez ten czas napisałam ponad 320 postów, spędziłam w kuchni ogromną ilość czasu, drugie tyle przed komputerem pisząc kolejne posty, zrobiłam ponad 30 000 zdjęć, z których większość wylądowała w koszu...Blogowanie dało mi szansę na pokazanie Wam części siebie, podzielenia się moją pas. Dużą radość dawało mi wygrywanie w kolejnych konkursach, wyposażyłam w ten sposób moją kuchnię w akcesoria, których pewnie nigdy bym sobie nie kupiła...W ciągu tego roku podjęłam kilka fajnych współpracy, poznałam ciekawych ludzi i uzmysłowiłam sobie, że moja kuchnia może być inspiracja dla innych.
Cieszy mnie każdy Wasz komentarz, każda opinia i sugestia. Z tego miejsca muszę podziękować Wam za to że jesteście! Za to, że zaglądacie i komentujecie. Za to, że wciąż Was przybywa :) Gdyby nie Wy, prowadzenie bloga nie miałoby sensu. Dziękuję!
Jak na urodziny przystało, muszą być prezenty. Tym razem nie dla mnie, a dla Was! 
Postanowiłam uczcić rocznicę bloga organizując dla Was konkurs. Uwielbiam rozdawać prezenty, a pierwsze urodziny są do tego idealną okazją. W związku z tym zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie w którym do wygrania są świetne książki oraz foremki na kostki lodu, czekoladki lub ciasteczka. 

Długo zastanawiała się na zadanie konkursowym, ale podjęłam decyzję, że będzie to konkurs typowo kulinarny. 

Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu dowolnego dania z mojego bloga, zrobienie zdjęcia i napisanie krótkiego uzasadnienia dlaczego właśnie wybraliście to danie. Chciałabym, abyście dodali do potrawy którą przygotujecie coś od siebie. Może to będzie jakiś składnik, może coś pominiecie, może dodacie fajną dekorację. Liczę na Waszą kreatywność.  Zapraszam do nadsyłania swoich propozycji i życzę dobrej zabawy podczas gotowania.

Regulamin konkursu:
* organizatorem i sponsorem konkursu jest Kuchnia szeroko otwarta (czyli ja).   
* konkurs trwa od dziś tj. 27.01.2013 do 17.02.2013 (włącznie) czyli równe 3 tygodnie  
*zdjęcia z potrawami przygotowanymi według mojego przepisu i krótkimi uzasadnieniami wyboru (oraz ewentualnymi wariantami dania) wraz ze zdjęciem należy przesyłać na mojego maila: olusia23@poczta.onet.pl  
* na zdjęciu musi być widoczna odręcznie napisana karteczka: "1 urodziny Kuchni szeroko otwartej".
* adres do wysyłki nagrody musi być na terenie Polski  
* do konkursu można zgłaszać dowolną ilość propozycji  
* będzie mi bardzo miło, jeśli polubisz Kuchnię szeroko otwartą (KLIK) na Facebooku.  
* jeśli zdecydujesz się na polubienie, proszę o publiczne udostępnienie informacji o konkursie na swojej tablicy na Facebooku.  
*  spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wybiorę 3 zwycięzców do których pojadą nagrody  
* wyniki podam maksymalnie do 7 dni od czasu zakończenia konkursu  
* zgłaszając swoją propozycję do konkursu, wyrażasz automatycznie zgodę na umieszczenie zdjęcia oraz swojego nicku lub imienia i nazwiska na moim blogu Kuchnia szeroko otwarta oraz/lub na Facebooku

A teraz nagrody: 

Miejsce 1: książka "Kuchnia włoska - klasyczne i nowoczesne dania" (recenzję książki możecie przeczytać tutaj. Książka tak mnie urzekła, że postanowiłam zakupić ją dla zwycięzcy konkursu :)  



Miejsce 2: książka "Sałatki" - piękne wydanie z przepisami na sałatki podzielonymi według pór roku.


Miejsce 3: książka "Desery" oraz silikonowe foremki do kostek lodu, czekoladek i ciasteczek. 


Zapraszam serdecznie do udziału w konkursie! :) 

7 komentarzy:

  1. wspaniałe nagrody :) chętnie wezmę udział w konkursie!! gratuluję I urodzin i tylu wspaniałych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsze życzenia Urodzinowe- weilu wspaniałych przepisów, wielu wygranych, owocnych współpracy i wszystkiego co tylko sobie zamarzysz;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję i zapraszam do konkursu :)

      Usuń
  3. gratuluję i życzę w dalszych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz wysylam zdjecia :)
    Tylko czy one sie nadaja na konkurs :))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super - muszę teraz wybrac przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...