piątek, 12 października 2012

Wygrana książka "Przyjęcia dla dzieci"

Jakiś czas temu dotarła do mnie książka wygrana w konkursie na blogu http://www.dziecijedza.com/. Podałam moją propozycję menu na przyjęcie dla maluchów. Jeśli szukacie inspiracji na kinderbal, przyjęcie urodzinowe dla dzieciaków lub innego rodzaju imprezę z udziałem dzieci, zapraszam po inspiracje:

Na słodko: bułeczki świnki z czekoladowym nadzieniem, tęczową piankę pod szafirową pierzynką, jabłkowe zęby w cieście oraz sałatkę owocową w kulkach w miskach z melona lub sałatkę owocową w formie kostki Rubika, chipsy z jabłek i gruszek.
Na słono: Paluchy z serem i sezamem, minipizzetki z (przemyconymi po cichu) kolorowymi warzywami, mix kolorowych kanapek buziek fantazyjnie udekorowanymi warzywnymi dodatkami oraz pingwinkowe koreczki (latem) lub bałwanki z rafaello (zimą).

Książka okazała się świetnym prezentem dla mojego 6 letniego synka, a także bardzo inspirującą lekturą :) 

 

2 komentarze:

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...