poniedziałek, 29 października 2012

Nagroda od Premium Rose

Dotarła, dotarła...paka od Premium Rose, w sam raz na pierwsze zimowe mrozy. A w paczce same wspaniałości - syropy, konfitury, acerola i lutenica - idealne wyposażenie zimowej spiżarni. Nagrodę wygrałam w konkursie "Bułgarski koszyk" zorganizowanym na portalu Wielkim Żarciu. Do konkursu zgłosiłam przepisy z cukinią, pomidorami i bakłażanem - nagroda przyznana była za różnorodne ciekawe propozycje dań. Produkty firmy Premium Rose znam i bardzo lubię, cenię tę markę za naturalne składniki, jakość i smak. To kolejna nagroda od tej firmy, którą udało mi się wygrać na Wielkim Żarciu, więc z tego miejsce - dziękuję serdecznie organizatorom i sponsorowi konkursu. 


2 komentarze:

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...