poniedziałek, 4 czerwca 2012

Wyniki konkursu "Opinia o blogu"

Na początku chciałam serdecznie podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie! Bardzo się postaraliście! W wielkim skupieniu prześledziłam Wasze maile z opiniami. Wszystkie subiektywne oceny zarówno te pozytywne jak i negatywne są dowodem na to, że często tu zaglądacie, czytacie i wnikliwie analizujecie. Oczywiście chciałabym nagrodzić wszystkich, którzy zgłosili swoje opinie, bo każda z nich była dla mnie niezwykle pouczająca! Ale  książka:



powędruje do Dagmary K., która urzekła mnie dokładnością i wnikliwością swojej opinii. Twoje cenne wskazówki będą bardzo pomocne podczas dalszej pracy przy tworzeniu bloga. 
Jednak opinia Milsu rozbawiła mnie do łez, więc i ją postanowiłam nagrodzić  niespodzianką :)

Gratuluję i proszę zwyciężczynie o przesłanie danych do wysyłki na adres: olusia23@poczta.onet.pl 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...