piątek, 9 marca 2012

Pasta z tuńczyka z bazylią

Uwielbiam ryby i świeże zioła. Wymyśliłam kilka wariantów pasty z tuńczyka i cały czas czegoś mi w nich brakowało. Aż do czasu, gdy powstał ten przepis i okazał się strzałem w dziesiątkę. Świeża bazylia idealnie komponuje się nie tylko z pomidorami, ale jak się okazuję także z tuńczykiem. Jeśli lubicie ryby, polecam wam tą pożywną i aromatyczną pastę, szczególnie z domowym, pełnoziarnistym pieczywem.


Składniki:

1 puszka (170 g) tuńczyka w kawałkach w oleju
3 jajka na twardo
2 małe ogórki kiszone lub małosolne
pół pęczka bazylii
1 łyżeczka majonezu
sól
czarny pieprz z młynka

Tuńczyka odsączamy z zalewy i rozdrabniamy. Jajka na twardo ścieramy na tarce na drobnych oczkach. Ogórki kroimy w drobną kostkę. Umytą i osuszoną bazylię siekamy. Dodajemy majonez i przyprawiamy do smaku solą i pieprzem. Smacznego!  

 

3 komentarze:

  1. też taką robię, jest pyszna!
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie,
    Szana-Banana
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...