niedziela, 21 kwietnia 2013

Na dobry początek dnia. Owocowa owsianka z orzechami

Uwielbiam płatki owsiane chyba pod każdą postacią. Tak w domowej granoli, pożywnej owsiance z dodatkami jak i w ciastach, ciasteczkach czy muffinkach. Zawsze mam pełen słoik płatków owsianych w domu, aby móc przygotować pożywne śniadanie, upiec zdrowe ciasto czy ciasteczka. Dziś na niedzielne śniadanie zrobiłam owsiankę na słodko z truskawkami, kiwi i pomarańczą. Wyszło pysznie...


Składniki:
250 ml mleka 
3 łyżki płatków owsianych
1 kiwi
5 truskawek
1/2 pomarańczy
orzechy laskowe
szczypta soli
2 łyżeczki miodu
gorzkie kakao (do posypania)







Mleko podgrzać. Wsypać płatki, dodać szczyptę soli i gotować na wolnym ogniu przez kilka minut cały czas mieszając. Zdjąć z ognia dodać miód. Wymieszać. Owsiankę przełożyć do miski, dodać orzechy, obrane i pokrojone kiwi i pomarańczę oraz truskawki. Posypać gorzkim kakao. Podawać od razu. Smacznego! 

7 komentarzy:

  1. Jaka piękna paleta kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka kolorowa owsianka! Nie mogę się napatrzeć na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę taką wiosenną miseczkę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. po takim śniadanku żaden zły dzień mi niestraszny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł:) zawsze robię owsiankę z żurawiną, miodem. Ze świeżymi owocami nie jadłam. Pysznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...