niedziela, 13 stycznia 2013

Nagroda - dziadek do orzechów Vacu vin.

Brałam ostatnio udział w fajnym konkursie zorganizowanym na blogu http://www.rogalikblog.pl/. Do konkursu świątecznego zgłosiłam moje pierniczki lukrowane, które zdobyły dla mnie świetną nagrodę w postaci nowoczesnego dziadka do orzechów. Sponsorem konkursu był internetowy sklep Rossi.pl .
Ten z pozoru niewinnie wyglądający dziadek do orzechów to naprawdę dopracowany pomocnik, który jednym ruchem ręki rozłupie nawet najtwardszy orzech. Dzięki podstawce łupinki lądują w jednym miejscu, a nie rozpryskują się po całej kuchni. Nagroda świetna, tym bardziej, że mam w domu prawdziwych orzechowych smakoszy...:) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...