środa, 16 stycznia 2013

Nagroda blender Zelmer i przyprawy Kamis

Dziś dotarła do mnie nagroda wygrana w konkursie zorganizowanym na blogu http://takietampichcenie.blogspot.com/. Do konkursu zgłosiłam przepis na aromatycznego kurczaka pieczonego w marynacie ziołowo-cytrynowej (przepis znajdziecie tutaj). Zgłoszony przepis zajął pierwsze miejsce, a ja nagrodzona zostałam świetnym blenderem firmy Zelmer i zestawem przypraw Kamis Kulinarne Inspiracje. To już drugi blender w mojej kuchni, który udało mi się wygrać w konkursach. W sezonie wiosenno-letnim z pewnością będzie chodził na pełnych obrotach (dosłownie i w przenośni), przygotowując smaczne koktajle z sezonowych owoców i warzyw, kremowe zupy i moje ukochane pesto...Hmm...byle do wiosny :) 



6 komentarzy:

  1. gratulacje! piękny blender :) przydałby mi się taki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nic tylko brać udział w konkursach ;)

      Usuń
    2. tak to prawda, też ostatnio udało mi się wygrać więc warto się czasem postarać i dać losowi szansę :)

      Usuń
  2. Cieszę się że w końcu nagroda dotarła;) Gratuluję raz jeszcze:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...