środa, 19 grudnia 2012

Nagroda produkty Sys

Kilka dni temu dotarła do mnie nagroda wygrana w konkursie na blogu: http://www.kuchenneszalenstwa.pl/
Do konkursu zgłosiłam propozycję (tym razem mojej babci) na pyszne naleśniki z jaj z kurnika. To jedno z moich najsmaczniejszych wspomnień z dzieciństwa. Nagrodą w konkursie były produkty marki Sys, które znam i bardzo lubię. Choć są to zupy i dania, które przygotowuje się w mig, nie znajdziesz w nich chemii i konserwantów, a smakują naprawdę bardzo dobrze. Jeśli uda mi się podstępem skraść recepturę na babcine naleśniki, które według mnie są najpyszniejsze na świecie, z pewnością podzielę się z Wami przepisem. 


2 komentarze:

  1. Super, że nagroda dotarła:) Ta zupa z soczewicy jest świetna! Pozdrawiam, Doris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupa z soczewicy poszła na pierwszy rzut! :) Wczoraj mąż wciął cały garnek ;)

      Usuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...