piątek, 12 października 2012

Wałek do kratkowania ciasta Tescoma - nagroda

Kilka dni temu podałam Wam przepis na Jabłkowe ciastka w kratkę, do których wykonania użyłam fantastycznego wałka do kratkowania ciasta firmy Tescoma. Wygrałam go w konkursie zorganizowanym na stronie Przyślij przepis, a zwycięskim przepisem okazało się moje niezawodne ciasto 3 bit
Wałek jest świetny, poręczny, praktyczny i robi kratkę za jednym pociągnięciem ręki, co ułatwi pracę w kuchni zarówno tym, którzy pieką często, jak i zupełnie początkującym. Idealny do tarta, ciast półkruchych, ciasta francuskiego czy właśnie fantazyjnych ciasteczek. 
Nagroda okazała się świetnym kuchennym pomocnikiem, który bardzo ułatwi mi pracę w kuchni. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...