niedziela, 29 lipca 2012

Pasta z suszonych pomidorów

Bardzo lubię suszone pomidory. Noszę się z zamiarem zrobienia ich samodzielne i pewnie w tym roku plan zostanie zrealizowany. Póki co muszę zadowolić się tymi kupnymi. Lubię je za smak, aromat i możliwość wyczarowania wielu potraw. Podobnie jak suszone pomidory lubię pasty. Jedną z moich ulubionych jest pasta z tuńczyka, a zaraz po niej pasta z suszonych pomidorów z dużą ilością bazylii. Mniam! Zresztą sami spróbujcie...


Składniki:
4 jajka na twardo
20 listków świeżej bazylii
1 słoik (ok. 8 sztuk) pomidorów suszonych
sól (do smak)
pieprz (do smaku)
3 łyżeczki majonezu


Jajka zetrzeć na tarce na drobnych oczkach. Bazylię posiekać drobno. Suszone pomidory odsączyć z oliwy i posiekać na drobne kawałki. Dodać majonez, sól i pieprz. Wszystkie składniki połączyć. Smacznego! 

5 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię suszone pomidory :)
    Chętnie wypróbuję Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za przepis, pasta już w lodówce! Pominęłam tylko majonez, staram się robić pasty bez niego, bo i tak jem go za dużo, więc moja wersja jest bardziej "pomidorowa". Mmm, wieczorem będą pyszne kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że skorzystałaś z przepisu i życzę smacznego :)

      Usuń
  3. dzisiaj będziemy mieli gości i właśnie ją robię jest pyszna .Romek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do wykorzystania innych przepisów na pasty kanapkowe :)

      Usuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...