piątek, 27 lipca 2012

Kawa kokosowa z pistacjami

Moje ostatnie odkrycie w postaci mleka kokosowo-pistacjowego świetnie nadaje się do przygotowania kawy na zimno. Wykonanie takiej uczty zajmuje zaledwie chwilę. Słodka kawa i słone pistacje świetnie się uzupełniają. Jeśli użyjecie bitej śmietany w sprayu przygotujecie kawę ekspresowo. 


Składniki:
2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
300 ml schłodzonego mleka kokosowo-pistacjowego
3 łyżki śmietany 30%
1 łyżeczka wiórków gorzkiej czekolady
1 łyżka posiekanych pistacji
1 łyżeczka wiórków kokosowych


Śmietanę kremówkę ubić na sztywno. Kawę wsypać do bardzo dobrze schłodzonego mleka kokosowo-pistacjowego. Rozpuścić za pomocą spieniacza. Udekorować bitą śmietaną, wiórkami gorzkiej czekolady i kokosa oraz posiekanymi pistacjami. Podawać od razu. Smacznego! 

2 komentarze:

  1. Jestem kawoszem :) ale kawki pistacjowej jeszcze nie piłem więc mając wszystkie składniki zabieram się do zrobienie tej pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kawa i to z pistacjami jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...