niedziela, 3 czerwca 2012

Wygrana książka "Jajka i sery".

W czwartek dotarła do mnie książka "Jajka i sery" Hanny Szymanderskiej, wygrana w jednym z internetowych konkursów. Konkurs powitalny organizowany był przez autorkę bloga http://makagigi.pl/, a zadaniem było podanie fajnego przepisu na potrawę, którą można zabrać na piknik. Do konkursu zgłosiłam moje Jabłkowe zęby w cieście. Co prawda nie udało się zdobyć pierwszego miejsca, ale jako kolekcjonerka literatury kulinarnej, bardziej ucieszyłam się z tej właśnie nagrody. Moja kolekcja poszerzyła się o kolejną ciekawą pozycję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...