poniedziałek, 28 maja 2012

Wygrana w konkursie na ulubione grillowane smakołyki

Dziś dotarła do mnie nagroda wygrana w konkursie organizowanym przez autorkę bloga http://smakchwili.blox.pl/html. Nagrodami były aromatyczne przyprawy firmy Kotanyi. Na wielkie grillowanie poleciłam moje przepisy, wśród których znalazły się dania na słono i na słodko, mięsa oraz desery. Podzieliłam się także z czytelniczkami bloga cennymi uwagami dotyczącymi z pozoru tylko łatwej sztuki grillowania. Przyprawy z pewnością się przydadzą i będą dodawać przysłowiowej kropki nad i moim daniom. 


Ja również przypominam Wam o trwającym do 3 czerwca konkursie. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.

2 komentarze:

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...