czwartek, 10 maja 2012

Wygrana w konkursie Moc Herbaty

W związku z dobrą passą, jaka ostatnio mi towarzyszy, postanowiłam założyć osobną kategorię, w której znajdą się moje małe sukcesy i osiągnięcia, czyli wygrane w konkursach kulinarnych oraz wyróżnienia i zdjęcia otrzymanych nagród. Dzięki temu będziecie mogli sięgnąć po przepisy (poczytać artykuły), które przez sponsorów, organizatorów i prowadzących blogi kulinarne zostały wyróżnione.
Moją pierwszą wygraną w konkursie był kupon o wartości 80 zł do zrealizowania w internetowej herbaciarni: http://moc-herbaty.pl/ . Organizatorem konkursu był portal Wielkie Żarcie. Zadaniem konkursowym było napisanie artykułu będącego zbiorem najciekawszych porad kulinarnych. Zwycięski artykuł znajdziecie tutaj
Muszę przyznać, że wybrane przeze mnie herbaty, to prawdziwa rozkosz dla podniebienia. Takich pysznych kompozycji nie piłam jeszcze nigdy! Z pewnością będę stałą klientką tej herbaciarni. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...