piątek, 18 maja 2012

Sałatka z grillowanych warzyw

Ten pomysł na sałatkę chodził za mną od jakiegoś miesiąca. Uwielbiam grillowane warzywa w wersji szaszłykowej, a dziś postanowiłam przyrządzić z nich sałatkę. Wyszedł bardzo smaczny dodatek do grillowanych jazzy chips. Jeśli dorzucicie do tego jakieś mięsiwo, będziecie mieć ucztę na całego! 


Składniki:
1 mała młoda cukinia
1 czerwona papryka
1 mała cebula
1/2 kostki sera feta (ja użyłam półtłustego)
szczypiorek
kilka listków bazylii
oliwa z oliwek
sól (do smaku)
świeżo zmielony ziołowy pieprz (do smaku)


Cukinię kroimy według uznania na plasterki lub paski. Paprykę i cebulę kroimy w plasterki. Warzywa grillujemy na ruszcie do miękkości. Do grillowanych warzyw dodajemy pokrojony w kostkę ser feta, szczypior i bazylię. Sałatkę skrapiamy oliwą i doprawiamy do smaku. Smacznego! 

2 komentarze:

  1. Jeszcze nie jadłam, więc kolejny przepis od Ciebie do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również robiłam ją po raz pierwszy, świetnie smakuje bo grillowane warzywa są lekko słodkawe, a feta słona :) Spróbuj koniecznie! :)

      Usuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...