niedziela, 11 marca 2012

Deserowy mus dwukolorowy

Czasem i ja mam takie dni jak dziś, kiedy z powodu olbrzymiego lenia, w kuchni wyręcza mnie mąż. Ja w tym czasie bardziej mu przeszkadzam niż pomagam, on z kolei utwierdza mnie w przekonaniu, że jestem absolutnie niezastąpiona podczas kuchennych eksperymentów, bo tylko ja, absolutnie tylko ja wiem, gdzie leżą mąka, cukier i inne tajemnicze dodatki, które są potrzebne do przygotowania posiłku. W konsekwencji łapię się na tym, że ja gotuję, a mąż stoi i udaje, że pomaga...;)
Dziś, aby nie dać się całkowicie niedzielnemu lenistwu wyruszyłam do kuchni i przygotowałam banalny, ale bardzo smaczny deser - mus dosłownie w dwie minuty i z trzech składników. Po konsumpcji nabrałam energii, więc wszystko wskazuje na to, że kolację przyrządzę ja ;)


Składniki:
4 kiwi
200 g truskawek (mogą być mrożone)
1 łyżka cukru pudru




Kiwi obieramy i dodajemy 1/2 łyżki cukru pudru. Ucieramy blenderem na mus. Truskawki (jeśli są mrożone) rozmrażamy i odlewamy wodę. Dodajemy 1/2 łyżki cukru pudru i miksujemy blenderem na mus. Do filiżanki lub kieliszków wlewamy do połowy mus z kiwi i do połowy mus z truskawek. Schładzamy. Dekorujemy w dowolny sposób. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...